Továbbképzések
Pedagógusaink számára alapvető igény, hogy ne csak a gyerekeket sarkallják újabb és újabb ismeretek megszerzésére, de ők maguk is folyamatosan járnak továbbképzésekre és konferenciákra a szakmai ismereteiket bővíteni, elmélyíteni, új módszereket, ötleteket ellesni. Mert tanulni jó, ezért az elmúlt két évben itt jártak a tanáraink:
- Workshop a magatartászavarról, a magyarországi helyzetről és a továbblépés lehetőségeiről
- Mozaik Digitális tananyagok használata
- Ő ütött először…vissza Konfliktuskezelés az iskolában
- Kooperatív tanulástechnikák
- Tehetségfejlesztés a zeneoktatásban
- Személyiségfejlesztés zeneterápiával
- Zeneterápiás önismereti tréning
- A gyermeki agresszió kezelése
- Tanulástechnikai módszerek
- Szorongós csoport vezetése kognitív-viselkedésterápiás program keretében – módszertan és elmélet
- A hiperaktivitás – figyelemzavar viselkedésterápiája
- Gyakorlati filozófia tanároknak
- Mindlab képzés
- A matematika tanulás zavarai-diszkalkulia
- Nyelvlökéses nyelés terápiája
- International Teachers Training Conference in Lucca
- GÉNIUSZ Drámapedagógia a mindennapokban
- GÉNIUSZ Kooperatív technikák a tehetséggondozásban
- A Magyar társadalom a tehetség szolgálatában – A magyar Tehetséggondozás I. Országos Konferenciája
- Oktatásért Közalapítvány Konferenciája a tehetséggondozásról
- II. Országos Matematika Konferencia
- III. Országos Matematika Konferencia „Tanítsuk tanítványainkat önállóan tanulni és gondolkodni”
- Hiperaktivitás-figyelemzavar konferencia
- Oktatásért konferencia
- Diszlexiás Gyermekekért Egyesület Konferenciája
- VI. Országos Interaktív Tábla Konferencia és Módszertani Börze
- II. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferencia
Külön öröm és büszkeség számunkra, ha egy pedagógusunk nem csak hallgatóként, de előadóként is részt vesz szakmai rendezvényeken. Turányi Zsófiának az alábbi előadásait lehetett meghallgatni az elmúlt időszakban:
- An exploratory study on children’s preferences on tales in an EFL class
- An exploratory study on the influence of dyslexia on the development in EFL of Hungarian school children
- To Be Taught Or To be Exempted
- Teaching English to students with learning difficulties
- Teaching English to children with ADHD (Attention deficit hyperactivity disorder